13 Ekim 2016 Perşembe

FARMASİ Facial Whitening Cream

FARMASİ DR.C.TUNA

Beyazlatıcı Yüz
Kremi




 Yaz bitti sonbahar geldi çattı.Çoğumuz güneşlendik,bronzlaştık.Fakat benim hiç imkanım olmadı.Madem bronzlaşamıyorum o zaman bende beyazlarım diyip hayatla inatlaşırken bu ürüne rastladım.Ürün içerik açısından çok zengin; shea yağı,badem yağı, b3,c ve e vitamini bulunmakta.Nivea'nın laciver renkli kutu kremleri gibi bi yapısı var.





İlk bi kaç dakika yüzünüzde beyazlık bırakıyor.Çok yoğun bir kremmiş gibi dursada cildiniz tarafından hemen emiliyor.Benim cildim karma ve oldukça rahat kullandım.Sivilce veya alerjik bir reaksiyon göstermedi.Koku hassasiyetiniz varsa biraz rahatsız olabilirsiniz.Ben pek rahatsız olmadım.





Ahh şu kataloglarda gördüğümüz o kocaman şaşırtıcı yazılar.Ürün beyazlatıcı krem diye geçsede benim cildimde hiç bir ton bile açmadı.Yaklaşık bir aydır kullanıyorum hatta yüzümde net anlamam belki diye el parmaklarımda kullandım fakat hiçbir beyazlama söz konusu değil.





Cildi beyazlatma konusu beni hayal kırıklığına uğratsa da cilde verdiği canlılık inanılmaz. Gece sürüp yattığımda sabah çok aydınlık bir ciltle uyanıyorum.Uzun vadede değil tabi ki.Kızarık veya sivilceli bölgenize sürüp yattığınızda sabah kızarıklık geçmiş oluyor.Aydınlığı çok hoşuma gitti.Verdiği nem de bana yetti.Karma ve Normal Ciltlerin seveceğini düşünüyorum.Cildim beyazlasın diyorsanız bu size göre bir krem değil.Ama ben canlı aydınlık bi ten istiyorum diyorsanız bi bakmanızı öneririm.Dip Not;kardeşimde sivilce yaptı.O yüzden bi tester'ını denemeden almayın derim.Hepinize mutlu hafta sonları. 


                                                             Nur X.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çilekli Kek (Strawberry Cake)

                                                                                                                   Çilekli Kek.  3 yumurta 1...