30 Eylül 2016 Cuma

NOTE- Rejuvenatıng FONDOTEN

NOTE COSMETİCS-REJUVENATING FOUNDATION
(Gençleştirici Fondoten)  


   
   Bayram bitti alışverişler yapıldı artık bol bol ürün incelemesi yapma zamanı. Yaz dolayısıyla ne ürün denedik ne kıçımızı yerden kaldırdık. O zaman artık başlayalım. Note Cosmetıcs'in bu gençleştirici fondotenini güzelce inceledim.Öncelikle ürünün en güzel yönü fondoten olmasına rağmen içerisindeki özel yağlarla bakım sağlaması.Fondoten ve bb kremler kişinin zevkine göre daha ışıltılı mı,daha mat veya daha doğal mı kendi karar verdiği için ve cilt tipi farklılıklarından dolayı benim olumsuz gördüğüm bir yönü siz çok sevebilirsiniz. Aşşağıda ürünün artı ve eksilerini madde madde yazıcam.        
 +Tabi ki NOTE Cosmetıcs'den beklendiği gibi harika bir ambalaja sahip,
 +Marka sık sık ındırıme girdiği için ürüne çok uyguna sahip olabilirsiniz.Ben 15 liraya aldım.
 +Antı agıng özelliğine sahip,
 +İçerisinde pirinç proteğini ve argan yağı bulunmakta.Adından da anlaşıldığı gibi yaşlanma belirtilerini azattığı yazılmış.
 +Ürün yüzünüzde hemen sabitleniyor.
 +Kesinlikle akma bulaşma yapmıyor.
 +Sarı alttonlu bi ürün.



  -Çok pudralı bir ürrün, (benim en sevmediğim tarafı)
  +Pudralı olmasına rağmen yapısı çok akışkan,
  -Eğer sivilceleriniz varsa size pek yardımcı olmayacak ve cildinizi pütür pütür gösterecektir.
  -Cilt alt tonunuz pembeyse yüzünüzde cok sarı durucaktır.
  -Güzel bir ambalaja sahip fakat dikkat etmek lazım çünkü çok çabuk pisleniyor.



   +Sivilce veya alerjik bi problem yaratmadı.



   Ben bu ürünü yağlı ve yağlıya dönük karma ciltlerin seveceğini düşünüyorum. Ben bu ürünü nemli bir süngerle ve ışıltılı bir bazla karıştırıp uyguluyorum. Bulaşmama özelliğini çok sevdiğim için uzun zaman kullanacağım gibi gözüküyor. Söylemediğim,sormak istediğiniz bişey varsa yorum yapmayı unutmayın. Güzel bir haftasonu geçirin. Sevgiler...

                                                                                            Nur X.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çilekli Kek (Strawberry Cake)

                                                                                                                   Çilekli Kek.  3 yumurta 1...