15 Eylül 2016 Perşembe

FARMASİ BB KREM

                                                       FARMASİ  BB KREM 



 Genelde koşuşturma,ziyaret,misafir derken bayramlarda emin olduğumuz ürünleri kullanırız. Ama ben bayramda yürek yemiş olmalıyım ki bu ürünü deneyimlemek geldi içimden. Aslında beni yarı yolda bırakmadı.



     İlk elime döktüğümde rengin bana çok koyu geleceğini düşünmüş olsam da tam cildime oturdu. Okuduğum yorumlara göre renginden şikayetçi olan çok kişi olmuş. Ben buğday tenliyim yani cildiniz çok açıksa alırken bi kez daha düşünün derim.


    Dediğim gibi ilk başta cildime koyu gibi dursa da,

  

 ...dağıttığımda cildime tam oturdu. 
  

 Gelelim ürünün artılarına , ürün bir bb krem için fazla kapatıcı ve pudralı bi ürün. Ama böyle bi fondotendeki yüksek kapatıcılık gibi katman katman duracak şekilde değil. Gün içerisinde yağlanma yapmıyor,ciltle bütünleşiyor. Açıkcası bir bb kremin verebileceği en güzel sonucu veriyor. Ben bayram boyunca bu bb kremi kullandım. Bi de eksi tarafından bahsedeyim. Aslında bu eksi benim için bütün artıları götürdü malesef. Çünkü bende küçük küçük sivilcelenme yaptı. Gerçekten hevesim kursağımda kaldı gibi bişe oldu. Çünkü bb krem sevmeyen biri olarak yapısına,duruşuna gerçekten hayran kalmıştım. Eğer almak gibi bi düşünceniz varsa testerını denemeden almayın derim. Farmasi markası aynı avon,oriflame gibi katalog uzerinden satış yaptıkları için her ay fiyatlar değişiyor.O yüzden fiyat hakkında kesin bişey söyleyemiycem. Ama en fazla 25tl gibi bi fiyatı vardır diye düşünüyorum.Benim FARMASİ BB KREMle deneyimim bu şekildeydi. Sizinde beğendiğiniz,sevdiğiniz bb kremler varsa bana yazarsanız sevinirim. Herkese kocaman sevgiler.İyi bayramlar...


                                                                                                            Nur X.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çilekli Kek (Strawberry Cake)

                                                                                                                   Çilekli Kek.  3 yumurta 1...